Inspiration i fokus...

Hej och varmt välkommen till min blogg, som förhoppningsvis inspirerar dig.

Jag bloggar för att jag älskar att skriva. Nu var det ett tag sedan sist jag bloggade, men med ny sida får vi se om jag bättrar mig ;) Hur som helst, jag älskar att skriva, Love it love it love it. Det ger mig perspektiv på saker och ting och att blogga är det ett roligt sätt att få ut lite tankar och känslor på. Jag smådriver en del kring allmänna saker och beteenden i samhället, har en tokig humor. Men jag kan vara minst lika känsligt allvarlig.


I bloggen "Inspiration i fokus" kommer du att kunna läsa om lite av varje, men framförallt om och kring sådant som inspirerar mig, bland annat:
  • Dans/Träning
  • Möten med människor
  • Humor i vardagen
  • Beteenden
  • Coachning
  • Resor
  • Entreprenörskap
  • Hälsa
  • Kreativitet

Balans är fint. Älskar utveckling. Ser livets händelser som erfarenheter. Lär och låt saker ha sin gång. Jag tycker att vi behöver vårda själen mer. Ta hand om ditt inre och yttre och låt dig inspireras av allt vad livet har att erbjuda. Motverka stressen genom att göra sådant som gör dig glad, vilket också är en laddning av dina batterier på allra bästa sätt. Gräv också ner jante, hen är så sjukt tråkig, men behåll ödmjukheten, det är så vackert! Vi är alla olika.


Njut av livet, tro på dig själv, våga för att vinna, bjud på dig själv och visa kärlek.
Ge energi för att få energi!



Dela gärna med dig av dina inspirerande kommentarer

Puss & Kram & Välkommen ännu en gång ❤





Inspirera ♥
Christian

Detta kommer bli väldigt intressant att läsa gumman!

Du inspirerar mig varje dag, den första jag har i tanken,

När jag vaknar på morgonen och den sista när jag lägger mig dina ord värmer och hjälper mig dagligen genom att du alltid finnas där! Min familj, föralltid, love u

2012-04-05 @ 10:29:09
Caroline

Vad roligt Christian! Och du, tack så mycket. Jag kan bara säga detsamma, du bjuder alltid på dig själv, ger energi och inspirerar mig också. Du är dig själv fullt ut, och det älskar jag! Om man är en person som ger mycket av sig själv, så behöver man också människor runtomkring en som vet att fylla på.



Love you always

2012-04-05 @ 12:41:44
URL: http://inspirationifokus.blogg.se/
Jenniina

Du har något som får andra att må så himla bra, det bara lyser om dig. Sådana människor träffar man inte alla dagar även om man kanske skulle behöva det. Trots att jag knappt känner dig så är jag väldigt tacksam och glad över att ha fått träffa dig och att jag får ta del av din fantastiska glädje och värme. Ser verkligen fram emot att fånga det på bild dessutom! Du är guldvärd Caroline!

Stooor kram, Jenniina

2012-04-05 @ 16:23:58
Brita

Underbar läsning... Vi tänker så liks. Jodå, jag ska ge mig själv mer tid.Lovar! Puss på dej

2012-04-05 @ 20:53:45
Caroline

Jenniina du vackra varelse!!!! TACK vilka fina fina ord.. Du är en jättefin tjej med världens karisma och så himla rar och kreativ! Jag är lite nervös över fotosessionen även om jag vet att jag är i trygga händer ;) Nä det ska bli så himla roligt och det är en ära!!! Hoppas det blir varmare snart :) Tack Jenniina Puss

2012-04-06 @ 08:49:00
URL: http://inspirationifokus.blogg.se/
Caroline

Brita Brita fina du! Du är en förebild för många så det är viktigt att rå om sig själv!!! Jag är superstolt över dig!!! Pussar

2012-04-06 @ 08:51:15
URL: http://inspirationifokus.blogg.se/


Inspirera här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Inspiration:

Trackback

Inspiration i fokus

En blogg om att inspireras och att inspirera.

RSS 2.0