Våga känna

Känslosamma stunder kan uppstå när som helst. Det finns mycket som berör och rör mig, och hela våren har varit en resa med massor av känslor. I tisdags fick jag en otroligt stark känsla, som ännu håller sig kvar, då jag höll en friskvårdstimme i västafrikansk dans med cirka 60 personer som hade en planeringsdag. De visste inte att jag skulle komma, och känslan av att få inspirera och dansa med ung som äldre, stor och liten, tränad och otränad är underbar. Det var en fantastisk timme och på slutet vid stretchen, spelade jag upp vacker koramusik, berättade lite om det jag tycker är viktigt i livet och kände bara hur känslorna svämmade över. Det var faktiskt magiskt.

Efteråt kom flera fram och pratade. En dam berättade att hon länge "stängt av", men nu kände att hon fick kontakt med hennes inre. Danstimmen gjorde att hon vågade känna, lite mer och lite djupare.


Våga känna alla känslor som kommer. Det är dem som gör att vi ÄR.








Inspirera ♥


Inspirera här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Inspiration:

Trackback

Inspiration i fokus

En blogg om att inspireras och att inspirera.

RSS 2.0