Strukturera mera

Idag har varit en himla bra dag på jobbet! Ja varje dag hittills har varit bra men just idag fick jag till den där extra klämmen på hur jag ska lägga upp verksamheten med rutiner och struktur för alla arbetssökande deltagare. Det är mycket att hålla reda på, kontakter, föreläsningar, coachsamtal, dagligt nätverkande, handläggarsamtal, inskrivningar, planeringar, slutrapporteringar, statistik, schemaplanering, ...ja en massa skoj :)
 
Hade en bra och aktiv grupp under workshopen som jag höll i under förmiddags, givande och individuella samtal med bra målplaneringar och handlingsplaner på eftermiddagen.
 
Struktur är något jag tror alla behöver. När jag själv har struktur så kan jag leverera det vidare och bättre motivera mina deltagare eller andra i min omgivning för den delen. Det känns gott i hjärtat! 
 


Inspirera ♥


Inspirera här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Inspiration:

Trackback

Inspiration i fokus

En blogg om att inspireras och att inspirera.

RSS 2.0