Götlaborg

Sitter på tåget hem efter en härlig vistelse hos min fina vän F i Göteborg! Älskar Göteborg och att hälsa på henne. Igår var det så fint väder och vi var på Liseberg i ungefär 12 timmar. My god så kul! Det var så länge sen jag åkte karuseller att jag kände mig som barn på nytt. Det är som att tiden stannar strax innan karusellen startar, svetten börjar porla och hjärtat dunkar snabbare och snabbare. Och helt plötsligt är man mitt i en skräckblandad, förtjusande skrattattack där det känns som om livet är slut. Att åka Balder, Höjdskräcken och Kanonen är att gå utanför min trygghetszon. Men herregud så gött! Tårarna bara sprutade och det var länge sen jag skrattade så mycket! Fick mersmak för att göra sådant som skrämmer mig! Fallskärm kanske?

With love

 

 



Inspirera ♥


Inspirera här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Inspiration:

Trackback

Inspiration i fokus

En blogg om att inspireras och att inspirera.

RSS 2.0