Hemligheten

Attraktionslagen. Jag har skrivit om den förr! Vad du känner och tänker - attraherar du in i ditt liv.
 
Nu ligger jag alltså här. Har fått säga ifrån mig första dagen och terminsstarten av min träningsklass (vilket jag avskyr att göra), men nu tvingats till. Ja jag är sjuk i influensa, världen går inte under.
 
Min näsa skaver, halsen river och det känns som om någon hoppar på mina lungor var tredje sekund. Men vad gör det om hundra år? Jag vet att jag blir frisk. Jag ligger i min mjuka soffa, tända ljus omkring mig, äter soppa och snyter mig i mjuka näsdukar. Jag behöver vila. Kropp och sinne.
 
Samma lag gällde förstås när jag fick exakt det arbete jag önskade nu vid årskiftet. Jag hade faktiskt sänt ut en konkret önskan, ja till och med skrivit ner den tydligt. Sen kom den som ett brev på posten (eller ett glatt telefonsamtal i det här fallet). 
 
Mitt tips är att du ska tänka på VAD DU ÖNSKAR, inte tvärtom. Allt du oroar dig för kommer att dyka upp i ditt liv. Det kan också förvisso vara en nyttig läxa, men om du är trött på att känna att "livet går dej emot", så ändra dina tankar och känslor till något bättre. Gå och lägg dig glad så får du se hur du vaknar morgonen därefter!
 
With love


Inspirera ♥


Inspirera här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Inspiration:

Trackback

Inspiration i fokus

En blogg om att inspireras och att inspirera.

RSS 2.0