Live Love Laugh

Att ha skoj är för mig en väsentlig del i mitt liv och min vardag. Livet är så allvarligt i sig, så jag bara måste få toka för att må bra, och jag hoppas att jag alltid kommer att ha den gnistan. Skönt är det ju om man har härliga tokar i sin närhet också, så man inte behöver toka för sig själv ;)

Vissa personer bara klickar man med och har samma humor som. Älskar när man är halvt på bristningsgränsen och skrattar åt samma konstiga saker, bjuder på en liten fånig dansmove i förbifarten eller uttalar märkliga fraser för att hjärnan är överhettad. Sen skrattar man gott en stund till. Hela min vecka har varit fantastisk på alla sätt. Nya inputs, nya utmaningar, nya möten med människor och en massa massa skoj mellan livets allvarligheter.



Live Love and Laugh my friends



 


 



Inspirera ♥


Inspirera här:


Ditt namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras inte)

URL/Bloggadress:

Inspiration:

Trackback

Inspiration i fokus

En blogg om att inspireras och att inspirera.

RSS 2.0